Svensk sommar!!!

 Råkade sova till halv 12 idag vilket inte är bra,aja får skärpa!!! Vilket väder alltså! Det är ute nu kan man verkligen kalla det svenks sommar. Har ätit min furkost ute på altanen sen har jag legat och bara solat tills dess,har inga stora planer för idag. Ska fixa lite inför morgondagen då jag åker med bussen till Skellefteå,och träffar Linnea och hennes familj. Vi har tänkt att först gå på stan ett tag,åka hem till henne och äta grillat och sedan åka vidare till Skellefteå Kraft Arena.För att se på första isträningen SAIK har.Känner mig taggad till 1000!!! Det här kommer bli super kul,tar med kameran och mobilen så ni får lite bilder.Ni får ha en fortsatt super sköön dag! Pusspuss♥/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0