Jag ser vad du ser,att du faller ner,att du lider med tanken att orka mer.

Slutade senare än igår,men fick gå från svenskan lite tidigare super skönt! Jobbigt när man inte vet riktigt var man ska och det är typ hur stressigt som helst.Lite lättre när man kan fråga sin underbara vänner,ni är allt för mig♥ Känner att det går bättre och bättre för varge dag som går att hitta, dagarna är inte deräkt korta kom hemma typ vid 16:15.Inte dreäkt tidigt enligt mig,men jag ska inte klaga! Var ganska trött också...tur att bussen stannade i Dalkarlså,så jag kunde kliva av hemma.Vi vann föresten matchen igår på stantors med 4-2,härligt brudar! Det öste bara ner regn, ni skulle ha sett! Skadade tyvärr mig så kunde inte spela så mycket! Halkade på en bro,och sträckte mig i låret inte bra!Jaja det är bättre idag,nu måste jag nog gå ner och laga lite mat. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0