Home sweet home.

Då var man hemma igen,mätt och belåten! Har nyss hunnit packat upp och fixat lite inför morgondagen...ska på ett kals mitt på dagen. Sen kanske vi får främmande på kvällen,och på Söndag så spelar jag fotbollsmatch fast jag inte hunnit varit på dom 2 närmaste träningarna.Men jag ska inte klaga på min kondition för jag har verkligen ansträngt mig och tagit tag i träningen på lovet. Fast det inte varken har varit någon fotbollsträning eller tennisträning.Så har jag gett mig ut (sent) på kvällen och sprungit som en tok,känner mig ganska stolt ändå! Så troligtvis så har jag konditionen på planen när vi spelar matchen på söndag.Nu ska jag gå ner och se på lite OS sen ska jag nog gå och lägga mig.Godnatt alla fina! Många kramar/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0