För mig är du livet, men jag tar dig för givet.

                   (tar denna snygga bild från Ottilias blogg,hoppas det går bra!)
 
Gårdagen var verkligen helt (jävla) underbar! Vi spelade cup utanför skellefteå,gick fantastiskt bra.Vi kom hem med guld.Hur underbart är inte det? Vi spelade så jälva bra,är så sjukt stolt över alla! Efter cupen drog jag och Emma till stantors ett litet tag, för att se sista matchen som spelades där.Vi hann tyvärr inte se mycket förns matchen redan var slut,och när alla hade gått hem vart jag kvar helt ensam.Inte kul,men efter ett bra tag så kom äntligen mamma och hämtade mig.Och vi åkte till stugan för att sova där en natt, och fira segern med grillat till middag, MUMS! Idag så tog jag lite sovmorgon efter den hemskt tidiga morgonen igår,inte så bra men var bara tvungen! Sen så har jag bara mest chillat här hemma, varit ute lite,fixat naglarna och plockat lite hallon med mormor & sonny.Ikväll så kommer dom också hit på middag,lär nog bli tacos. Måste nog gå ner nu,Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

♥Vad kul att ni vann!♥

Svar: Ja!♥
Victoria Jonsson

2012-08-19 @ 17:29:53
URL: http://linnea-.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0