Du kan gråta mitt på gatan,men jag glömmer aldrig bort vad du gjort,du får passa dig som satan,för jag glömmer aldrig bort vad bor,nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Tumblr_m9iui0bule1rxgni3o1_500_large
Har hunnit gjort mina läxor och ätit känner mig typ överlycklig vet typ inte varför? Haha jaja...har väl tänkt att ladda ner några låtar snart, på mobilen och sitta lyssna på några favoriter i mina lurar som får mig ännu mera överlycklig! Påtal om det så börjar mina sånglektioner snart (redan på måndag faktiskt) funderar över vad jag ska sjunga. Så har ni något super bra tips på något låt, skriv gärna en kommentar. Skolfoto imorgon då tummen upp säger jag, ska bli riktigt kul! Och sen på det så blir det träning på kvällen PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0