Dröm om morgondagen,minns gårdagen,lev idag!

Har inte haft tid till att blogga idag,ställde klockan på 9 och gjorde mig i ordning.För sen kom Iza hit och var här till 3.Vi badade i poolen,sola,snacka,lyssnade på musik och åt glass.Underbart att det blev fint väder, grymt kul hade vi! Har faktiskt ockå hunnit varit på fotbollsträningen ikväll,känner mig ganska slutkörd nu...och förkyldningen har inte gett sig heller! Suck..aja morgodagen kommer nog bli minst lika perfekt.Jag momor,morfar,Edwin och kusinerna kommer åka bada&fiska på ett ställe på dagen,vi alltid åker till varge sommar! Vi lär nog ta med oss hundarna också,kommer bli super mysigt! Sen ska vi sova i stugan på kvällen,och mormors syster kommer också.Så ingen blogging under hela morgondagen,men torsdag lägger jag upp bilder.Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0