Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

 Hej och hopp,ja då var man uppe på benen igen!
 
 Har suttit ute och ätit min frukost i solen,sköönt! Då var det bara 8 dagar kvar tills skolan börjar...taggad? Inte ett dugg! Har faktiskt blivit lite små förkyld också...och det verkar inte bara vara jag som är det heller? Nästan alla jag träffat den senaste veckan har låtit (väldigt) förkykld.Inte bra...såhär nära skolstarten.Jaja,man får väl dricka mycket te osv så man håller sig lite friskare.Hoppas ni iallafall har fått veta lite grann vad jag har gjort i Sundsvall,kanske inte dom bästa tidsinställdainläggen.Men dom fick dugs tills dess! Tänkte bara kort sammanfatta min helg i Sundsvall,sen ska ni få lite mobilbilder. Lördagen så klev vi ju upp ganska tidigt,käkade frukost och fixade det sista innan vi skulle åka. Och när vi ungefär var halvägs så stannade vi på ett mysigt ställe, och fikade och sprang in på toan innan vi skulle åka vidare.Och tillslut så var vi framme! Först så åkte vi och chekade in på hotellet,sen så fortsatte vi till Dollar $tore,IKEA,Birsta City och Toys r us. För att handla lite (tänker lägga upp bilder på vad jag fick med mig hem osv ikväll) Och när vi var klara där, så gick vi ut och åt på en trevlig resturang mitt på stan (super god mat hade dom!) Klockan var ganska mycket efter det,så vi åkte hem till hotellet och hade det mysigt och såg på lite OS. Söndagen klev vi upp ganska tidigt för att hinna äta den goda hotellfrukosten, och packa innan vi skulle checka ut. För sen så skulle vi ju åka och bada på Himalabadet (ett super roligt bad!) vi hade som vanligt as kul där,och som jag nämnde i förra inlägget så träffade en massa härliga sköna grabbar där,hahah! Fick mig verkligen ett gott skratt,vi pratade ganska länge! Trevligt var det iallafall,sen var det dags att börja åka hem.Men vi åkte förbi IKEA och Birsta City en sväng igen.Jag fick med mig några grejer till, innan vi fortsatte mot IKEA för att äta och handla lite. Sen var det hemvägen som gällde,efter vi var klara.Och nu är jag hemma igen,efter en verkligen underbar helg tillsammans med familjen! Haha...det blev ganska lång sammanfattad text,men det få bli så! Bloggar mera ikväll då ni även får fler bilder,Pusspuss♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0