4 Augusti.

            (Vintern 2011 saknar som attan!... haha förlåt Stina men måste bara!)
 
Vaknade vid 11 tiden idag, klev upp åt lite frukost och gjorde mig i ordning! Har faktiskt även hunnit kika på några avsnitt av Andra Avenyn. Om bara några minuter så kommer mormor och hämtar mig,för sen så sticker jag iväg på ett kalas,och ikväll så får vi främmande. Har planer på att ta mig upp till Skell (Skellefteå) med bussen på Tisdag.För att se första Isträningen som SAIK har, i Skellefteå Kraft Arena tillsammans med Linnea och hennes Familj.Men tyvärr så måste jag skippa fotbollsträningen då...men vad som helst för dig hockeyn♥ Kommer iallafall blir superdupernice! Många kramar/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0