10 Augusti.

 
Hej!
 
Det känns som jag sover en timma längre för varge dag som går,
skönt iallafall och jag har sovit riktigt bra. Vad gör jag en fredag som denna?
Jag har faktiskt inga planer alls,men jag gissar nog att jag följer med familjen ikväll och handlar mat i stan.Måste också hinna packa lite inför imorgon,undra vad jag ska ha med mig? hm...aja jag lär väl komma på något! Men det får bara inte bli för mycket,så man tror att jag skulle vara borta för flera veckor. Haha...jag löser nog det där sen.Hoppas ni får en bra dag, Pusspuss♥
 

Kommentarer
Postat av: ellen

vars ska du nånstans?:)<3

Svar: Jag ska till Sundsvall,från lördag till söndag! :)<3
Victoria Jonsson

2012-08-10 @ 13:33:17
URL: http://eellencarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0