-

Kvällen har spenderats mest framför datorn,lackat tånaglarna och hann faktiskt också ut en sväng med hundarna.Men den ena hunden vart så rädd så han nästan fick spader när vi skulle gå hem (det var typ bara några skott i luften)...så halva vägen tillbaks så var det inte jag som gick ut med han,utan han gick snarare ut med mig. Haha! Så går det ibland...är iallafall hemma nu,har tittat lite på OS och fixat några tidsinställdainlägg tills jag åker bort.Så alla ni som inte vet,jag åker till Sundsvall tidigt på Lördagmorgon tills Söndag.Vill helst bara vara ledig från bloggen när jag är borta ett tag,så ni får tidsinställdainlägg istället. Och om ni inte har tid att kolla bloggen, så följ mig då på instagram Victoriajonsson99! Pusspuss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0