-

                                 (smakprov från fotograferingen i stugan!)
 
Tränat fotboll ikväll! Gick faktiskt super bra,var bara däremot inte så taggad när vi åkte dit.Det brukar aldrig vara så många som kommer på träningarna när det är sommarlov (snart slut men..) sen har vi 99:or ju börjat träna igen med 00:orna av någon konstig anledning? Och fortsätter att spelar matcher med 97/98 suck...ville ju också fortsätta träna med 97/98 laget.Nog om fotboll...sov ju över i stugan med kusinerna,mormor,mormors syster Barbro,hennes hund och Sonny igår.Var verkligen suuper mysigt! Jag och Ellinor fotade ju också,som ni kanske såg?! Roligt att ni gillade första foto som vi tog,vi har fler också.Kanske lägger upp dom sen vi får se vad som händer.Vi åkte ju också till ett sommarställe vi alltid åker till varge sommar,haha har typ alltid varit där sen jag var liten.Ett så sjukt mysigt ställe att vara på,vi hade iallafall jätte roligt! Fiskade,badade,grillade,tog massa kort,skrattade mm.Grymt roligt,och en annan grej jag måste berätta. Jag och Emelie skulle fiska med ena metspöet på ett högt torn som vi simma till.Och precis när vi skulle dra upp en fisk, så slapp han och tog med sig hela spöet ner i vattnet (och då menar jag hela) haha...höll på verkligen garva ihjäl mig ner i vattnet ,seriöst det var så himla rolig,och det läskiga var att det inte var en gädda utan en helt annan fisk.Så går det ibland! Haha...Godnatt pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jätte fina kort♥

Svar: Tack!<3
Victoria Jonsson

2012-08-17 @ 07:38:26
URL: http://linnea-.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0