When I'm down down down down down can you pick me up.

Sent inlägg igen! (standard) men det lär ni nog få leva med ett tag till...ja hur har dagen sett ut? Jag har ju jobbat från 10-17.00, grymt roligt och suverän personal. Man är ganska sliten när man kommer hem känner jag, men det är bara roligt! Det blir jobb imorgon också 9-16.00 ska till stan sen med familjen ,men kanske hinner bloggar innan vi får se. Känns som man typ knappt hinner med bloggen...aja jag försöker så gott jag kan, nu ska jag gå och lägga mig det lär bli en tuff dag imorgon. All kärlek till er/Victoria

Kommentarer
Postat av: Linnea

:)

Svar: :D
Victoria Jonsson

2012-07-05 @ 22:22:59
URL: http://linneaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0