Whatever you do, always give 100 %.

Jag och Iza har haft det super roligt idag,särskilt på slutet då vi faktiskt badade fast det var ganska kallt i vattnet.Vi har också cyklat ganska mycket, så vi bestämde oss för att inte springa ändå. Men jag har nog ändå tänkt att ta mig ut på en löptur ikväll! Vi såg faktiskt en orm när vi skulle cykla hem från Djäknebodasjön, HELT SJUKT! Jag blev faktiskt lite rädd där ett tag men vi fotade den sen åkte vi. Imorgon ska jag faktiskt jobba,men jag börjar lite senare. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Pussar/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska kanske börja på blogg.se :)

Svar: Roligt!:)
Victoria Jonsson

2012-07-19 @ 15:32:15
URL: http://linneaslife.devote.se
Postat av: Linnea

Kan man ändra bilden på blogg.se? Så inte att bilderna blir så suddiga eller så?

Svar: Jag har tyvärr ingen aning!:)
Victoria Jonsson

2012-07-19 @ 20:50:40
URL: http://linneaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0