Att du accepterar mig för den jag är,betyder att du står för att jag finns.

Tumblr_lqyk0x3a6z1qb5esko1_500_large
Har nyss tagit ut en kladdkaka från ugnen, som jag och Eija har bakat! nomnomnom...det blev ovanligt bra enligt jag och hon måste jag säga! Duktiga små flickor sen har vi badat i Djäknebodasjön,det var ganska bra väder när vi kom dit men sen började det regna. Typiskt men så blir det ibland, sen en annan grej jag och Eija skulle kasta ut 2 st badringar som vi hade med oss, och man kan säga att dom hann flyta iväg ganska långt inann vi hann hoppa i! Hahahaha vi höll på garva ihjäl oss, plus att ingen av oss ville hämta dom. Men som tur var så flöt den ena ringen i land, men den andra blev kvar i vassen en bra stund innan  vi vågade hämta den bland alla gäddor och fiskar.På ett litet annorlunda sätt tog vi oss ut i havet tillslut och hämtade den,sen som "grädde på moset" kom en engelsman och frågade om det var kallt just medans vi höll på att hämta den...ännu mera garv! Vi svarade honom med: Yes...it is verry cold!!! Hahaha..aja så blir det ibland när man har kul. Hoppas eran dag har varit bra,nu ska vi gå ner och käka kladdkakan innan Eija åker hem.All kärlek till er/Victoria.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0