Fashion!

Dagarna går fort! Idag så har jag plockat hjortron igen 4,5kg blev det. Inte dåligt?! Ikväll blir det att ränsa allt, och sedan åka och leverera några hinkar till en köpare som har köpt.Känner mig ganska nöjd ändå! Imorgon jobbar jag på trädgår'n 10-17.00 full arbetsdag blir det. Pengarana ramlar bara in typ? Haha...nej men det känns bra! Jobbar man inte så har man alltid någonting annat för sig känns det som.Men det är skönt när man har någonting att göra...och inte bara sitter hemma och rullar tummarna för sig själv. Ellinor kom faktiskt förbi en sväng till mormor idag så vi passade på att leka med lite smink,hår och kläder. Vi fotade faktiskt också det blev väldigt lyckat måste jag säga,ni får ett smakprov här uppe! Nu ska jag gå och fortsätta ränsa bär. All kärlek till er/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0