Tips!

Tänkte prova med att köra ett tidsinställt inlägg nu.Kommer behövas sen när jag åker bort ett tag...så jag passar på att lära mig nu. Jo till saken jag skulle skriva om...har funderat över att börja tipsa er om en massa saker jag använder i min vardag t ex smink,accessoarer,produkter osv.Vi får se om jag pallar med men jag ska försöka!
 
Där uppe på bilden ser ni flourtabletter, som jag använder efter jag borstat mina tänder på morgonen och kvällen. Alltså blir det 2 tabletter per dag, tabletterna ska göra så man får renare tänder,dom stärker även hål i tänderna,för er som har eller haft det. Och sen har jag märkt att dom blir faktiskt lite vitare också. Jag köpte i fluor men det finns också i jordgubb,hallon och blåbärssmak.Priset har jag ingen som helst aning om men jag tror inte dom är så hemskt dyra. Ni hittar dom på  ert närmaste Apotek! Det var en kompis som tipsade mig om det här,tack till dig! Vart kär i dom första gången jag köpte dom.Så nu är jag fast,jag skulle starkt rekomendera dom här tabletterna. Både för dig och dina tänder...Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll allihopa! Många kramar/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0