SVAR PÅ ALLA FRÅGOR.

Ni kanske undrar varför jag skriver alla svaren här, och inte lägger ut videon istället som jag hade lovat?!...Det beror på att jag inte orkar bråka med min mobil längre, spelade in alla frågor för ett tag sen och efter det så skulle jag ladda upp klippet, men inte vill den det! Så jag var tvungen att ge upp till slut...men ni för nöja er med att jag skriver dom här till dess.
 
Postat av: anonym   

vill du ändra något på ditt utseende?

Svar från Victoria♥: Jag själv tycker inte man ska tänka så, var den du är och stå för det! Gör inte som andra tycker utan "Gå dit ditt hjärta leder dig". Så jag säger nej, det vill jag inte! :)

 

Postat av: Anonyym   

gillar du din sångröst eller vill du att den ska låta på något annat sätt??

Svar från Victoria♥: Ja, jag är nog ganska nöjd med min sångröst! :)

 

Postat av: Anonym   

Hur har du gjort din header? :)

Svar från Victoria♥: Jag har tyvärr inte gjort min header, utan det har världens bästa Ottilia gjort! Här har ni hennes sida- http://ottiliahl.blogg.se/

 

Postat av: Anonym   

Hur lägger man ut musik/videor på sin blogg? :)

Svar från Victoria♥: Min musik tar jag från Youtube för det mesta, och på youtube klickar jag under videon "bädda in" och kryssar i rutorna under & kopierar länken, klistrar in den på inlägget i htlm-koder och sedan spara/uppdatera. Videor det spelar jag själv in på mobilen via ett program som heter http://www.videofy.me/, bli medlem där! Det är en jätte bra sida :)

 

Postat av: Emilia   

bästavän?:) favortiartist?:) något du gillar med dig själv?:) vars köper du dina kläder?:) bästa minnet 2011?:) några sommarplaner?:) vad vill du bli när du blir stor?;)

Svar från Victoria♥: Har många bästavänner! Gå inte exakt säga vem som är min allra "bästavän"  men dom jag umgås mest med är väl Emelie,Adelina,Eija,Iza och Matilda. Det är dom som står mig närmast just nu iallafall! Hahaha något jag gillar med mig själv? hm...jag säger vad jag tycker,jag gillar min sångröst,jag är snabb,jag är beroende av kläder,jag älskar djur och jag är lite finsk (hehe) kommer inte på något annat! Jag köper mina kläder på väldigt olika affärer men mest på Gina & H&M. Bästa minnet 2011 är nog när jag var i skärså och badade i havet, det var riktigt nice! :D Mina sommarplaner just nu är nog att jag åker upp om 2 veckor till Sundsvall, och ska bo på hotell och baaada! :) När jag var liten ville jag bli Polis, och nu är det väl inget speciellt jag vill bli! Men kanske jobba i affär nått :)

 

 

Postat av: ellen   

någon/några du ser upp till?  bästa låten? bästa bloggen?:)<3

Svar från Victoria♥:Dom som bryr sig om en, och inte sviker! Och inte är så självisk,lyssnar på en och inte pratar i mun på folk. Bästa låten är nog "Flytta på dig" Och bästa bloggen   http://annicas.spotlife.se/ & http://marcelo.spotlife.se/ ♥

 

Postat av: Anonym    

Hur gör du sånna där bilder?

 

Svar från Victoria♥: Jag är medlem på en sida som heter http://gifyo.com/, den skulle starkt rekomenderas! :)

 

Postat av: Anonym:)   

Bästa hockeyspelare? Singel? Hur många gånger har du färgar/tonat håret? Det bästa som hänt denna sommar? Och dina favorit skor? :)

Svar från Victoria♥: Utan tvekan...Bud Holloway!!! Världens snyggaste enligt mig♥. Ja jag är tyvärr singel! Jag har tonat håret undefär 4-5 gånger :) Det bästa som hänt denna sommar är nog...att äntligen värmen kom till slut! :D Mina favorit skor är nog mina Converse, eftersom jag använder dom varge dag! :)

 

Postat av: Anonym.   

Någon dåld talang? bästa stad? favorit djur? vad är det bästa med blogg.se tycker du? Och om du var tvungen att välja mellan utekväll eller hemmakväll vad väljer du då?

Svar från Victoria♥:Jag kan typ prata med en konstig röst, jag skojar inte! Bästa stad  för mig är mitt älskade SKELLEFTEÅ!!♥ Favorit djur är nog katt och hund :) Kan beskriva blogg.se med 3 ord: Enkelt,smidigt och smart! Om jag var tvungen att välja mellan utekväll eller hemma kväll, så skulle jag nog ta utekväll!

 

Postat av: Anonym   

Vilken blogg är den bästa som du har läst?

Svar från Victoria♥: Har sakt det,har också länkat dom så titta gärna!

 

Postat av: Anonym   

Hur många år var du när du fick ditt första syskon? hur började du gilla hockey så mycket som du gör nu? och vilket är ditt favorit smycke just nu? :D

Svar från Victoria♥: När jag fick min lillebror var jag 5 år, skulle fylla 6. Har bara ett syskon! :) Jag började gilla hockey så mycket för att pappa gjorde det,ni vet det finns i blodet...haha bara skoja! ;) Mitt favorit smycke just nu är mitt ugglehalsband från ett loppis för 30kr, det kostar igentligen 99kr på gina. Grymt snyggt är det!

 

Postat av: Anonym   

Gillar du någon nu?  Favoritfärg?  favroitblogg?

Svar från Victoria♥: Ingen jag deräkt är kär i, men visst finns vissa man gillar mer eller mindre! :) Favoritfärg är nog svart och vit. Favorit blogg har jag redan sakt ;)

 

Postat av: Anonym   

Bästa stället du varit på? :)

Svar från Victoria♥:Stockholm och Bulgarien!

 

 

Postat av: Kelly   

vars har du köpt dina örhengen på bilden där uppe? :)

 

Svar från Victoria♥: H&M är dom ifrån! :)

 

 

Postat av: Anonym   

Vilken sida tar du dina weheartit bilder?

 

Svar från Victoria♥: Dom tar jag bara från sida- http://weheartit.com/ sen så sparar jag bilden på datorn och laddar upp den på bloggen enkelt! :)

 

 

Postat av: Tyra   

Vars bor du? har du några djur? och vad håller du på med för sporter? kramar/ En tjejer vid namn Tyra som läser din blogg ofta.

Svar från Victoria♥: Jag brukar säga att jag bor på landet i skogen, 4 mil norr om umeå i västerbotten! I en liten by som heter Dalkarlså. Går inte få mer enkelt fröklarat! ;) Jag har en kanin som heter Sobben och är 8år och jag spelar Fotboll och Tennis :)

 

 

Postat av: :)Sandra   

När fyller du år?;)

Svar från Victoria♥: Den 9 Januari :)

 

 

Postat av: Anonym   

är du hel svensk? hur många gånger har du varit utomlands? dina favorit tvprogram & film? något galet du har gjort någon gång? vem hoppades du skulle vinna "Big Brother" 2012? Och slutligen hur många hål har du i örat?

Svar från Victoria♥: Nej jag är 25% finsk, om det nu räknas! Min farmor var från finland :) Jga har varit utomlands 5-6 gånger, sist var det i 2:an rätt länge sedan. Mitt favorit program är True Blood och min favorit film är The Dark.Jag har gjort mycket galet i mitt liv,men inget jag kommer på som är mer galet är något annat jag gjort! Jag hoppades att min kära Annica och hennes sambo Marcelo skulle ha vunnit Big Brother 2012! Men Hanna var en värdig vinnare tycker jag. Jag har 5 hål i örat var av 3 används :)

 

Postat av: Anonym.   

Lever din mormor,morfar,farmor och farfar?

Svar från Victoria♥:  Min mormor och morfar lever, men min farmor dog när jag var 8år och farfar hann jag aldrig träffa :(

 

Postat av: -   

Om du fick vara någon för en dag, vem skulle du vara då?:)

Svar från Victoria♥:  Svårt att säga! Jag vet inte riktigt?

 

Postat av: <3   

Vilka typer av personer har du svårt för? har du någon gång varit på ett nöjesfält t ex Gröna Lund och Lisseberg?

Svar från Victoria♥: Sånna personer som inte min kemi passar ihop med! Jag har varit på både Gröna Lund en gång, haha jag höll på kissa på mig när vi åkte fitt fall! men kul vart det.Och sen har jag varit på Lisseberg en gång när jag var riktigt liten :)

 

 

Postat av: Felicia Höglund   

Något drömland du skulle vilja åka till?

Svar från Victoria♥: NY eller LA! :D (Los Angeles eller New York)

 

 

Postat av: Sandra:)   

Säg dom två bästa Accessoarer du har! :D

Svar från Victoria♥:Just nu så är det mina nya shorts! (dom finns på bild på bloggen) och sen så är det nog mitt ugglehalsband :)

 

 

Postat av: Klara   

Favorit dataspel? vad har du för mobil?

Svar från Victoria♥: Spelar inte dataspel längre igentligen, men The Sims 3 och 2 brukar vara kul ibland när man har tid, Jag har en Sony Ericsson Xperia Neo V.

 

 

Postat av: )   

Favorit dryck när det gäller läsk? någonting vi inte visste om dig? hur länge har du spelat fotboll? och vilken färg är det på ditt hus?

Svar från Victoria♥:Det är nog sprite! Jag gillar surströmming... nomnomnom! Jag har spelat fotboll i 3-5år och mitt hus är gult och vitt.

 

 

Postat av: matilda   

favoritfilm?:) hur är jag som vän?:)  favoritdjur? har du varit utomlands ,isf vilket/vilka länder?:)

Svar från Victoria♥: Har redan sakt det! :) Du är den,snyggaste,snällaste,underbaraste och roligaste männsikan som finns♥ Jag har också svarat på vars jag har varit utomlands! :)

 

 

Postat av: Rebecka.   

Favorit glass?:]

Svar från Victoria♥: Twister!!! ...nomnom :)

 


Postat av: Anonym   

Favorit djur?

Svar från Victoria♥: Har redan svart på det! :)

 

 


Postat av: Anonym   

Favorit sport?

Svar från Victoria♥: Har också redan svarat på det! :)

 

 

Postat av: Anonym   

Någonting du ser framemot just nu?:)

Svar från Victoria♥: Att vi åker till Sundsvall om 2 veckor! :)

 

 

Postat av: Anonym...   

Jag undrar när du började blogga för första gången? och vilken sida du hade då? skulle vara kul att veta...:)

Svar från Victoria♥: När jag gick i 3:an tror jag! Jag hade världens sämsta blogg då, och det var också på världens sämsta sida Bloggplatsen.se ;)

 

 

          Det var alla frågor! Och det var många Anonyma, skriv gärna namn nästa gång blir ju nyfiken!

                                                             TACK FÖR FRÅGORNA!

                                                      ALL KÄRLEK TILL ER/VICTORIA♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Gabriella<3

När vi var på Gröna Lund så åkte vi inte riktiga fritt fall utan vi åkte en sak som heter Lyktan.Kommer du ihåg när vi åkte kvasten då dog jag :)

Svar: Hahaha, just det kom på det nu! :) A vi dog verkligen!!! :D
Victoria Jonsson

2012-07-15 @ 20:19:05
Postat av: Linnea W

Asså du är så otroligt fin, älskar sista bilden!<3

Svar: Asså du är också otroligt fin! <3
Victoria Jonsson

2012-07-15 @ 22:46:34
URL: http://linneawestin.blogg.se
Postat av: matilda

detsamma du<3 herregud så fin!

Svar: Herregud vad jag saknar dig<3!
Victoria Jonsson

2012-07-16 @ 00:45:37
URL: http://matildasundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0