LÖRDAG

Har nyss hunnit hem från ett kalas,jätte trevligt var det! Har varit på älgfarmen i bjurholm idag,det var verkligen hur kul som helst.Skulle absolut kunna tänka mig att göra om det igen,söta älgar var det! Har fler bilder...men orkar inte lägga ut alla nu.Skrev ju i ett inlägg för ett tag sen, att jag hade skickat ett mail till "Annica" från Big Brother...ni minns väl?! Och hon har svarat!!! Tror ni inte jag blev hur glad som helst...har fått hennes adress nu,så om ett tag så får jag mina efterlängtade autografer ska skriva ett brev imorgon i världens största kuvert har jag bestämt! Guuud vilken lyckliiig tjej jag blev helt plötsligt, nej nu måste jag gå och göra något socialt...Vi hörs imorgon, All kärlek till er/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var där idag:)

Svar: Kul!:)
Victoria Jonsson

2012-07-18 @ 19:24:14
URL: http://linneaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0