Jag ska sluta älska dig när en stum man säger till en döv människa att en blind såg en lam människa gå på vatten.

Hejallaunderbartfinamänniskorpåhelajorden! Edwin väckte mig vid halv 11 tiden imorse, sen vart det fart på mig ska ni veta! Sminkade mig fort som attan (blir aldrig bra när man är stressad haha!) Efter det fixade jag mig lite frukost och gjorde mina sista sysslor.För att sedan cykla i världens hastighet till mormor & morfar, sen åkte vi till ett hjortron ställe och plocka hjortron i ca 1h och 30min. Fatta hur mycket hjortron vi plockade på dom timmarna alltså! Och inte bara det jag och morfar åkte ut igen och plockade mer för ett tag sen. Så nästan hela dagen har gått åt att bara plocka underbara hjortron. Men inte ska jag ha kvar dom tror ni! Har redan sålt ganska mycket till 2st köpare, här tjänas det pengar,hihi känner mig nästan rik ;) Har duschat, och nu tänker gå ner och äta lite! Ha en fortsatt bra dag! Många kramar/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0