Jag ser att du försöker,men jag vet inte vad du söker.

Godmorgon! Sov ganska länge idag, ibland kan jag känna att det är rätt jobbigt/konstigt att kliva upp från en jätte sjuk dröm som man nyss drömt...känner ni inte också det ibland? aja eftersom det inte blev någon bio igår så blir det idag istället! Jag,Mamma,Pappa & Edwin,jag tror Edwin hade tänkt att se "Ice Age 4" med Mamma och Pappa ska se "Spiderman" med mig är det tänkt.Som det ser ut nu, kommer iallafall bli sjukt roligt! Ni får ha en bra dag.Pussar/Victoria
 
Ps.Glöm inte fortsätta dundra på med frågor i frågestunden!

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt super bra dag! Ta gärna en titt in på min blogg också!

Svar: Tack! detsamma, det ska jag göra ;)
Victoria Jonsson

2012-07-12 @ 18:31:01
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0