If your ship doesn't come in, swin out to it.

Hejallaunderbaramänniskor! Igår så spenderade jag ju min dag mest på stranden, med många av mina fina vänner såklart! Skönt som attan var det... sen kom jag,Eija och Evelin på att vi kanske kunde sova hos Evelin. Så vi gjorde det och först blev det filmmaraton med en massa godis och chips (inte blev man smalare för det...) Men sen bestämde vi oss för att åka och bada en gång till så vi drog till stranden igen, på kvällen sådär vid kl.10.30 (jag skojar inte!) så vi ringde Alexandra & Linnea och hörde om dom också ville hängde på. Och inte tacka dom nej inte! Nattbrudarna från bygde kallar vi oss...vi hade iaf as trevligt,sen när vi kom hem igen så satte vi på en film och kolla tills vi gick och la oss. Tack för en trevlig kväll tjejer! Nu så är jag hemma och snart ska jag gå över till Eija för att se "Allsång på Skansen" Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Pussar/Victoria

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe jag gillar att va med på kort, är med på typ alla bilder:]
tack för en sjukt rolig kväll♥

Svar: Hihi♥ du är ju fin! Tack själv!♥:]
Victoria Jonsson

2012-07-10 @ 21:12:14
URL: http://linneawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0