Every summer has a story.

Har kommit hem ganska precis nyss,har jobbat från 9-16.00 idag och jag kan inte klaga! Guuud så himmla skönt väder det har varit, vilken värme alltså! Efter jobbet så cyklade jag hem duschade och fixade mig för att sedan dra vidare till staaan! Och där var det minst lika varmt som här hemma. Vi hann precis in till Rut.mfl. innan dom stängde jag skulle bara fixa några jenas, och sen så åkte vi och handlade mat på coop men jag hann smita in till H&M före också (hehe) jag köpte en grym topp på rea. I ♥ rea alltså! Imorgon så har "Something New" (jag,emelie,adelina och eija) spelning på Gumboda Hed, kommer bli sjukt kul! Är taggad som attan, men nu ska jag ta mig något att äta för sen gå och lägga mig. Godnatt/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0