Enjoy playing the game with yourself, I'm out.

 
623431361_large
Tumblr_m24a0edo4j1qjqdzho1_500_largeTumblr_lzpujha11s1rorun0o1_500_large_large
Har inte haft så mycket tid till att blogga men jag försöker bättra mig! Det är ju inte så långt kvar tills skolan börjar, vilket är pisss!!! Men det är bara att njuta av det sista...jag hoppas ni har haft en bra helg iallafall, det har jag haft. Igår så jobbade jag ju en stund men när jag kom hem så satte jag mig i solen ett tag, och åt mina goda nudlar...nomnom! Och målade tånaglarna i turkost.Men resten av kvällen tillbringade jag framför datorn. Med vettenmelon, jordgubbar och såg Andra Avenyn som jag nämnde tidigare.Riktigt mysigt var det...sen for jag ut och sprang en runda. När jag kom hem så duschade jag ganska snabbt och satte mig i soffan och titta på lite tv, och solcknade ganska snabbt.Idag så har jag plockat hjortron med morfar 4kg vart det, men dom ska säljas sen.Jag har även varit hos gammelmormor en stund,har däremot inga planer för ikväll...men det bli tacos till middag så det lär bli gott! Ni får ha en fortsatt bra Söndag...Många kramar/Victoria.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0