Du skrattar åt mig för att jag är annorlunda, jag skrattar åt dig för du är precis som alla andra.

Har nyss vaknat och ätit (nyttig och god) frukost.Om ett tag ska jag börja dra mig mot Iza med cykeln för att vara med henne idag,alltid lika grymt roligt har vi! Våra planer är väl att ta oss någonstans och bada (om det då inte börjar att regna) annars hade vi tänkt att springa en löprunda tillsammans.På tal om löprunda igår sprang jag 2,2 km runt Dalkarlså. Gjorde 10-12 intervall allt vad jag orkade , sen höga knän ungefär 10 gånger och sist men inte minst upphopp och sittups i 20 min.Man känner sig ganska packad och vältränad när man stiger upp på morgonen! Nu ska jag gå ner och packa det sista innan jag far. Ha en bra dag! Pussar/Victoria.
                    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0