Don't go with the flow.

Tumblr_m6rr1iu3b11r5kbkfo1_500_large
Har hunnit hem från en bio-dag med Eija och Evelin vi såg "Cockpit", tack för en trevlig dag tjejer! Den rekomenderas som bara den. Sen har jag hunnit att slänga i mig (väldigt lite) mat.Vi åt ju godis och en massa annat onyttigt! Men jag lovar inte sitter jag hemma och degar...ska ut på en springtur sen ikväll. Jo glömde säga att igår sprang jag en löprunda på 4,3 km i skogen, gjorde 5-6 gånger intervall allt vad jag kunde och sen armhävningar,upphopp och sittups i ca 5min. Hade tänkt att göra samma sak ikväll. Riktigt bra träning är det, testar det jag lovar man är helt slut efteråt! Nej nu ska jag ut och sola ett tag, All kärlek till er/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0