Det finns många utvägar här i livet, och en del är smartare än andra.

Hejallabrunisar! Det har varit en riktigt skön dag idag måste jag säga...har varit på ett Loppis i Bygdeå och köpt ett grymt snyggt halsband för en billig peng, sen åkte vi en sväng till Sikeå på Andra Varvet och där köpte vi en hel del grejer också. Jag köpte en film bland annat som jag tänkte se nu. Som heter "The Dark"  har aldrig sett den någon gång , så hoppas den är bra! Resten av dagen har jag legat ute och fixat brännan hos mormor riktigt sköönt! Ska sova här också, hör och häpna...på vägen hem från Sikeå så åkte vi förbi Trädgårdslandet i Bygdeå, och mammas kusin jobbar ju där så han kom fram och fråga om jag var intresserad av att kanske sälja eventuellt jordgubbar, några dagar eller någon vecka sådär...och det är klart att man svarar ja!!! Men vi får se han ska först höra av sig igen nu ska jag gå och se filmen. Ni får ha en bra kväll Pussar/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0