Cleansing Mousse.

Dagens tips är ett rengöringsmedel för smink från apoteket. När du ska gå och lägga dig så vill du ju såklart ha bort makeupen! Och då tycker jag du ska använda dom här två flaskorna... dom kostar inte så mycket heller,dom är sjukt värda att köpa tycker jag! Jag använder alltid någon av dom här två flakorna när jag ska ha bort min makeup. Jag stryker på moussen över hela ansiktet sen sköljer jag av med vatten. Man får lenare hy också för dom som har torr hud! Den sista bilden på den rosa flaskan är ganska suddig men jag hittade ingen annan. Så om ni undrar vad det står på flaskan,så står det "L300 Moisturizing Cleansing Mousse,Gentle facial cleanser for fresh & smooth skin" Jag rekomenderar dom här starkt gott folk!  Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! Många kramar/Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0