A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words.

                                              (Älska sommar och calippo!) 
Då var man hemma igen, älska sånna dagar då man bara kan glida runt! Och verkligen känna att man inte behöver göra/tänka på något. Men nu ska jag inte sitta och drömma...dagen har varit super, först spelade vi på Gumboda Hed och det gick riktigt bra! Bra spelat tjejer,älskar verkligen låten "Emmylou" man blir aldrig less på den. Sen stannade vi bara några minuter, för sen fortsatte vi till Lufta (utomhusbadet i ånäset) det var verkligen as skönt där, och vi hade jätte roligt. Köpte mig en suuuper god calippo shots! Sen låg vi och snacka i solen medans vi åt glass och godis. Vi spelade också in en video på mig när jag sitter och sprayar en godis spray i munnen till "Emmylou" tänkte lägga upp den sen, så ni får se (hehe) Om ni vill klaga på att jag inte bloggar så ofta, så beror det på att det är fullt upp nu om man heter Victoria, men jag klagar inte! Det finns annat att göra också som är mycket roligare än att sitta inne vid en dator och dega...måste gå ner nu. All kärlek till er/Victoria 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad heter videon på YouTube? :)

Svar: Tänkte du låten "Emmylou"?...Då söker du på First Aid Kit-Emmylou och sen trycker du på den!
Victoria Jonsson

2012-07-07 @ 20:34:48
URL: http://linneaslife.devote.se
Postat av: Linnea

Nej, ni var ju på Youtube. Men jag hittar den inte! :(

Svar: Ok,jag vet tyvärr inte!:)
Victoria Jonsson

2012-07-08 @ 09:23:25
URL: http://linneaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0